آیا می توانم گیاهان چینی کیست مانع در بیماری کلیه پلی کیستیک رشد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می توانم گیاهان چینی کیست مانع در بیماری کلیه پلی کیستیک رشدآیا می توانم گیاهان چینی کیست مانع در بیماری کلیه پلی کیستیک رشد

گیاهان چینی می تواند کیست در بیماری کلیه پلی کیستیک از گیاهان چینی مانع مهار کیست CrecimientPueden در رشد بیماری کلیه پلی کیستیک؟ همانطور که همه می دانند کیست با سن رشد، و پس از آن رشد به اندازه کافی بزرگ، آنها را آسیب بیشتر به انجام پژوهش riñones.Según، گیاهان چینی یک اثر قابل توجهی در بهبود بیماری کلیه، کیست می تواند رشد جلوگیری از؟

بر اساس این گزارش، بیماری کلیه پلی کیستیک یکی از شایع ترین بیماری های ژنتیکی که مردم vida.Las که به ارث می برند PKD توسعه کیست های کلیه است که رشد و به آرامی ضرب در طول زمان تهدید است. بیماران 20 سال ممکن است چند نشانه را داشته باشد، اما در زمان آنها در 40S و یا 50S خود را، کلیه اندازه به طور معمول مشت حاوی این کیسه پر از مایع می تواند به اندازه یک توپ فوتبال رشد، باعث درد و تخریب عملکرد کلیه، که واقعا تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی از جمعیت.

آیا می توانم گیاهان چینی کیست در رشد بیماری کلیه پلی کیستیک مهار؟

در واقع، گیاهان چینی می تواند به اندازه کیست کاهش و مهار رشد آن است. پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان اختراع پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر اساس آن، که نشان داده شده است، یک اثر قابل توجه در بهبود بیماری کلیوی، از جمله دارایی های مواد poliquística.Los بیماری کلیوی از میکرو پزشکی پزشکی Osmotherapy چین می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست صاف و دیوار کپسول، که باعث افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح دیواره سلولی از کپسول را بهبود بخشد. علاوه بر این، شما می توانید بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از باقی مانده از آسیب بیشتر.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما به شما کمک خواهد کرد انجام دهد.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: